Tumblr Scrollbars
Just Your Typical Gay
Victorian Tumblr Themes

bethisace:

You know what would be nice? Asexual characters. Not that shit of “They are interpreted as asexual because they said this and that”. I want it to be said. I want to hear the word on TV without making it sound like a bad disease.

"People run from rain but sit in bathtubs full of water."
-

Charles Bukowski (via bittersweetsongs)

Wow bukowski so profound do you also bathe fully clothed you dickhead. “Oohh isn’t it funny that a person will eat when they’re hungry but will duck if you throw an apple at their face”

(via artfucker1996)

i really want to make a gemsona with my birthstone, but idk

remipachu:

remipachu:

please give polysexuality representation i need to know my orientation is acceptable and legitimate

people who aren’t poly: please please please reblog this. please spread the word.

ask-gallows-callibrator:

cristaly:

the-young-handmaid:

sO IM TRYING TO MAKE AKINATOR GUESS BENJAMIN FRANKLIN RIGHT???? AND

image

OKAY BRO GOIN GOOD SO FAR

image

YEP THATS RIGHT

image

oH SHIT I THINK HES GOT ME

image

AKINATOR WTF WHAT KINDA QUESTION IS THAT I BELIEVED IN YOUR ASS I THOUGHT YOU WERE SMART BUT NO YEAH BENJAMIN FRANKLIN WHOSE BEEN DEAD OVER 100 YEARS TOTALLY COSPLAYED HOMESTUCK MAN BENJAMIN KARKAT

image

im gonna cry im laughing really hard 

filharmagic:

it’s ok to not be sure about your sexuality/gender ok guys? no matter how old you are. even if you’re in a relationship. even if you told everyone one thing. it’s really ok to not be sure because you’re growing and learning more about yourself ♬(ノ゜∇゜)ノ♩